storhandla

idag ska jag hämta Isabelle hos mamma så ska hon följa med hem och sova här ett par nätter :)
ska bli mysigt ^^
så efter jag hämtat henne bär de av till Mc donalds ..
sen in på Maxi och storhandla..
så vi får de gjort..
känns som de blir dyrt denna gången.. :S

i morgon måste jag ta mig iväg till arbetsförmedlingen och anmäla om jag sökt nått jobb eller så..
wii hoo..

älskling är till sjukhuset han och ska göra lite tester..
för de hugger i bröstet på han ibland..
inte bra inte bra..men bara hoppas på att de är pga. stress..
så de inte är nått allvarligare..
om jag får säga så :/
bara de blir bra så :)

Inatt så sov Max hela natten :)
skönt..
vaknade av honom 06.15
då letade han efter sin tutte och satt och ropa...BOOOOOOOOOOOM BOOOM..
vilket betyder kom :) hehe..så de var bara att kliva upp och hämta min solstråle..
men känner mig hyffsat pigg faktiskt :)

nu ska de bli kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback