sista dagen..

för älskling :)
så nu börjar hans semester i 4 veckor..ska bli skönt..

Nu har vi börjat med golvet i Max nya rum..
aaaa vi...
jag har gjort några streck och hållt i lite grejer..så då blir de vi :P
ååååhh längtar så tills de blir klart..och se före och efter bilder :)
men attans va dyrt de är och renovera ett rum..de tror man inte..
fast de kostar..mer än man tror..
jäjä..

idag kom mitt paket från H&M med..
eller ja,.mitt och mitt..kan nog snarare säga Max :P hehe.
jag har 2 st grejer bara ju..

under semestern nu så ska vi åka och hälsa på mormor i husvagnen med..
ska bli gött och träffa tanten..och morfar så klart :)
dom är så goa..

och så fyller Anders mormor 80 år om några dagar med..
så då blir de säkert en tur till henne med..fast hon bor i karlstad iaf ..

nej nu ska jag nog blunda ett stund medans Max sover :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback