ärenden..

jaa idag vart de lite små ärenden som glömts bort..
typ posta brev, in till banken och aktivera kortet till e-leg. som ändå inte funkar på våran dator :S
fler som har problem och logga in på f-kassan med e-leg? (nordea)
tanka gjorde jag med..
och in till arbetsförmedlingen..för min kontaktperson som jag hör av mig till var 14de dag har semester till 9 aug.
så då tog jag svängen förbi ist.
hm vad har ja mer pysslat med då?
lagat mat..
hm..ja de är väl de som skett hittills..
imorgon får de bli en tur till karlstad..
träffa syskon och alla barnen förhoppningsvis..
helst en tur till Mariebergskogen med :)
så de kanske kan bli lite bad för Max^^
hans andra dopp blir de då..haha..
fast första gången var väl inte riktigt meningen..hehe..
Anders och Max tog sig en tur till trulsön och där kanstade han sig i tydligen så Anders var tvungen efter..
så de räknas väl som första..^^

någon som är bra på bildprogrammet picasa3?

slänger in lite bilder förresten :)


våran Rudolf ;)


kört bobbycar på dagis :/


hittade lekparken :P


tittar på när pappa klipper häcken :)


de låter mycket också..


07.00 så är de dax att börja klä sig tycker Max :P


passar på och smiter ut och leker i vattnet lite :)


Bettan har gömt sig tycker hon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback