snö..

ja de säga att de ska bli snökaos idag..
vid 12-13 tiden..så ge er inte ut i trafiken idag, ifall att..
inte värt att riskera nått..
får väl se om de kmr..

inatt fick ja sova hela natten..skööönt..
speciellt då man varit på spinning och är extra trött..
så klockan 07 vaknade Max heeelt okej..=)

Måste rensa ur Max garderob med såg jag..
finns lite han växt ur..
måste köpa några kläder i stl 80..
har nästan inget i den stl..86 drunknar han ju i..
förutom bodysar då..där gör de inget om de är lite stort..
och 86 har vi massor av kläder i..så några plagg till skulle behövas..

nej nu blir de kaffe..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja du, de var dyyyyrt! Men en gång så bara måste man ju testa! Ja faktiskt så var den jättegod, men de borde ju kunna sänka priset med sisådär 30% iaf kan jag tycka..

2010-01-27 @ 12:41:14
URL: http://missmellan.se
Postat av: simone

aah okej=)

du du den jordgubb eller? :P

kanske skulle unna mig jag med..:)

2010-01-27 @ 14:35:15
Postat av: Marielle

Aaa, strawberry cheesecake åt jag :)



Aaa, en riktigt snygg min, haha. Nelly håller i sin pipmugg :)

2010-01-27 @ 17:18:02
URL: http://missmellan.se
Postat av: simone

blir att testa som sagt..var ju sugen på den redan när vi var i affären så ^^

jaha okej..är de det hon håller i :)

2010-01-27 @ 17:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback