i väntan på...

let´s dance..

så händer de INGET..
gaahh..drygt..

men idag har vi haft besök av Sabine och Tindra..
Tindra och Max har busat på som vanligt..
med allt möjligt..^^
dans vart de med..Astrid Lindgrens låtar..Tindra kunde väl nästan alla utantill..
hehe..och så ska ju jag va såååå rolig med och sjunga liiite fel så klart ;)
typ ..*karlsson på taket..så sjöng jag världens bästa Simone..haha..gissa om hon titta konstigt på mig..och lilla katt..så blev de ju själv klart..lille söööööööte Simooooooo ooo ne..:P moahahha..
och mck mck mer..men orkar inte sjunga allt för er..
de sparar jag till in real life.. ( är väl bäst att jag skriver ut de..har ju mor som läser med..och vet inte hur haj hon är på förkortningar ÄN) ;O

får se om vi får kvälls besök imorgon till finalen av robinson..
skulle få svar idag iaf :)

nu ska ja tråka vidare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback