vilken start på dagen..

en unge som är HUUUUR busig som helst..
drar ut gardiner, tar grejer ur städskåpet, drar ner tvätten som jag precis hängt, trampar på katten för att djävlas och något som han inte kunde rå för att blöjan inte hållt tätt, så de var bara att kasta alla sängkläder i tvätten och täcke och kudde med..
sen så skulle han få banan och jag berömmer honom för att vara så duktig och sätta sig ner och äta, vad gör han inte då?
tittar busigt på mig och mosar bananen mot golvet och drar i väg med den en bit bort och gör samma sak där..haha
dretonge! gissa om ja var glad då? nope..
sängen för honom vart de, utan protest så somnade han ♥

snart dax att börja med mat också..förberett med att skalat potatis..sen till de blir de stektfalukorv med hemgjord senapssås..gott gott..

om jag ändå kunde ha mer ORK!!!

Kommentarer
Postat av: motti

De är riktigt de,ska hållas igång..

2010-02-05 @ 18:00:47
Postat av: simone

mm eller hur..men om han kunde vaaa lite lugn iaf..:P

2010-02-05 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback