Tindra

har haft Tindra på besök igår tills idag :))
så go mosters lilla gumma..
det vart massa bus som vanligt och gos kvällsmat sa och..och ett rejält bubbelbad ..haha..
hon tröttna till och med på bubblorna..^^
sen när vi tittade på bygglov så svek hon mig..hon däckade på madrassen på golvet..
och efter en stund när ja sovit så står hon brevid mig och säger:
moster....moster.....jag bara: ja..
får ja sova här?
men de får inte plats säger ja..
hon: sover Anders här?
jaa..
men då kan ju jag sova mellan er..
hehe..
jag bara: Anders går de bra de?
han: jaa visst..
så där låg vi alla 3..Tindra och Anders låg och trängdes på hans sida..moahahha..
och gatt däääm va dom har snarkat!!!!
tänkte nästan att jag fick gå  och lägga mig i vardagsrummet..men lyckades väl bli van oljudet på nått jäkla vänster..hahah
och idag har vi inte gjort så mycket..
spelat lite Astrid låtar..och tittat på tv..
sen kom mamma och Sabbe..

och nu har ja tittat på riskförlossningar..ujuj..säger ja bara..

imorgon blir de dagis för Max..
få se va de går..
själv ska jag vara på Gruvlyckeskolan..
så de blir att ta natten nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback