Nappar..

köpte nappar till den lilla förut med.
inte sånna som jag ville ha egentligen men hälften till priset..
så dom får duga att ha hemma nu iaf..om de blir tidigare..och jag inte hunnit iväg till barnenshus :P

åkte förut till den nya vårdcentralen för att hämta lappar så vi kan lista oss där la familjen..
men kan inte göra de förens jag vart på läkarbesöket på torsdag...

sen till ams..
och skulle få påskrift men då gick de inte idag för att då skulle inte denna dagen räknats med ..och de vill jag ju..så får ta de på torsdag också..

in på ica och handla mjölk..för jag kalvar endel nu kan ja säga..
skulle kunna dricka hur mck som helst tror ja..
samma sak med apelsindricka..och ja är inte förtjust i kolsyrat annars..men men..
dessa underliga sug som man får/ har..

var till bm igår och de såg bra ut..
men bebisen ligger inte som den ska än..
så ska tillbaka nästa ecka och känna om den vänt på sig eller inte..
annars blir de ett ul till..(vilket de blir ändå, kom vi fram till) men hon vill ändå känna så hon kan boka tid till ultraljud..OCH om bebisen inte vänder sig själv så blir de ju vändningsförsök :/
shit..
ont?
ska iaf bli kul med ett till ul..så vi kan fråga igen vilket kön de är :P
hahah..snopet om hon säger pojk då..HAHAHAH..
aja..
då har jag ju massor med kläder iaf..

snart dax att väcka Max som sovit i nästan 2 timmar..
vill inte att han sover efter 15 tiden..
svårsövd på kvällen då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback