lösenord..

känns som jag är sugen på en ny blogg snart..
men jag funderar på om jag ska ha den mer privat..
så inte precis alla kan läsa vad jag gör/känner/tycker..
utan de måste ha lösenord för att kunna läsa..
så händer de så får du fråga om du får bli en läsare..

kanske kan ha denna kvar också..men den kommer väl inte bli uppdaterad lika mck..

är väl enda sättet jag kan göra om de är en/vissa personer som jag inte vill ska veta allt..

jäjä..
men nu då..vad har hänt idag?

jo de ska alla som vill få veta :P
jag fick sovmorron..
eller ja..Max sov faktiskt länge idag för anders skull med..
tror han vaknade 08.20 men då vaknade han vid 04 som jag var upp och gjorde välling till han..
själv gick ja upp 08.50 för ja skulle nog kunnat lega lite till men jag och Max var bjudna på kaffe hos Marielle så då var de lika bra att starta dagen tyckte jag..
så upp och tog hand om disken sen fixa frukost..
därefter stack vi iväg så vi var väl hos dom vid ca 10.15 eller nått..
stannade tills efter lunch tid så då fick de bli ica en snabbis och se om vi hade någon vinst på lotton men icke..
fast jag förnyade den ändå.. + en gammal triss som vi hade vinst på som jag tog en ny..men de blev inget på den heller..men men..har ju försökt iaf..
skam den som ger sig ;P

väl hemma så hade Anders lagat mat..
bad han ta upp falukorv som jag skulle göra iordning..storganoff och ris men då hade han gjort makaroner och stekt falukorv..inge fel de heller..men de fick Max hos Marielle med..haha..
men han käkade allt maten här med ..^^

just ja..
vi har sålt diskmaskinen med..
fick ut mer för den än om vi hade sålt den till första intresserade personen..
:P
gött!
men men..pengarna för den fylls på ett annat hål..ex . bilen.. eller Max rum..
fast bra att kunna ta dom någonstans i från..

så nu har vi en mangel som står i källaren..
som HAR funkat men tydligen gav sig av nån anleding..
men de skulle väl "bara" vara att felsöka den..
så är du intresserad av de besväret så finns de mangel hos oss för billig peng..  :P

Max är inte alls på humör om dagarna längre..
eller humör och humör..
tror fan han har kommit in i någon trotts..
för han blir såååå arg såå arg.. TESTAR allt.. :P
men de är underbart att se ibland när han kämpar på..så jag skrattar i smyg åt han i bland..för skulle hans e mig så skulle han väl gå till attack ;) haha..
mammas vilde <3

25 dagar kvar tills förlossningen med.. huga..
de blir grejer de..för oss..
men de ska bli underbart att bli en till i familjen..
mer kärlek!



Kommentarer
Postat av: Rose

hej var länge sen jag kommenterade men jag följer fortfarande varje dag och hejar på familjen gustavsson/lövgren :)

2010-08-15 @ 11:05:39
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

tjoo..samma sak hos dig ^^

2010-08-15 @ 11:17:49
Postat av: Motti

Man boy man boy,,sitter allt o följer er ja mä..bäbis yes,de sak bli så roligt o bli mormor igen,de sak ju bli spännande o ha Max åxo.se hur han reagerar..kram till er..

2010-08-15 @ 23:31:51
Postat av: simone

ja de blir spännande..få se vilken tid på dygnet man får denna gången :P

2010-08-16 @ 08:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback