hormonerna

har sökat på bra idag..mitt humör har varit så där..kort stubin idag..
hoppas de blir bättre i morgon :)
fick iaf dammsugat och skurat idag..bara de gör ju humöret bättre när de är rent och fräsht..
tror de var där grunden till mitt humör idag har varit som de varit faktiskt..
sen mat..
kvällskvisten här va ja såååå hungrig så hungrig..
som tur va så har ja en sån go sambo som höll med mig om att pizza vore gott..
så jepp..tog hans plånbok och åkte ^^
efter de så blev ja som människa igen..
och pricken över i..är nu när ja sitter nyduschad och ska gå och sova ..
sköööönt..

imorgon så ska ja ta en tur med nya vagnen..
jag och Max..Anders är bara bonus om han vill med :D
men ja tvivlar ju att han vill ..

fick ett underligt samtal från en viss person idag med.,
hm..
vet nte om h*n drev med mig eller inte..men tror inte de iaf..
aja..får väl ringa någon dag och fråga om de..

35 dagar kvar till bf med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback