har ju glömt att berätta..

om min händelse i går tror ja de va eller?
hm..nja i förrigår va de nog snarare..

åkte iaf till ica och handlade..stre med syrran (Sandra) i telefon på vägen hem..
så när ja väl var hemma så satt jag kvar i bilen och snackade..eftersom att jag behövde båda händerna till att bära kassarna..och sen prata ostört, utan att Max ska ta telefonen typ..
jäjä..var väl inge mer med de..tittade åt vänster om mig och då står Anders och Max och vinkar i rutan till mig..
HÖLL JA PÅ OCH DÖ ELLER?
skrek för kung och fosterland i denna mobil..och jag tror min syster skriker också..(skrattar)
Anders skrattar..Max lillskiten skrattar..
kan säga så här..har jag haft växel i så har ja kört in i garage dörren!!!
för jäääävlar va ja skvatt..
inte hade jag väntat mig att dom skulle stå och titta på mig där..
till och med grannen reagerade när jag skrek..så Anders fick ju hejja på han med:DD
skrattar högt nu när ja skriver kan ja lova..
ojoj..


idag köpte jag blöjor med..
inte vilka som helst utan fjuttblöjor..
stl 1 ^^
är väl bästa att ha ett paket hemma utifall att de blir tidigare..
man vet ju aldrig,,

vi var iväg förut till Cissi så Max fick leka med sin kompis Nils med :)
och hans söta stora syster Julia..
så vi fick kaffe och massa prat..trevligt,..
skönt att komma utanför dessa väggar :)

Nu har vi lagt Max för ca 20 minuter sen..
skönt för han..fast de var jag som somnade i soffan som ledde till att han fick lägga sig :P
haha..
tydligen hade jag snarkat åt mina Löfgrens..så båda hade skrattat åt mig ;O




Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var jätteroligt att ni kom! O att småbusarna fick leka lite!Ni är hjärtligt välkommna tillbaka!

Ha en fortsatt trevlig söndag!

2010-08-08 @ 11:35:12
Postat av: Motti

Herregud va du håller på,,ler

2010-08-08 @ 18:53:23
Postat av: simone

Cissi: Ja de gör vi absolut! och ni är välkommna hit med ^^



Mamma: du skulle sett händelsen!!

2010-08-08 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback