gaaaahhhh

va nöjd ja blir över mig själv INTE!!!
lyckats ha sönder tvättmaskinsknappen!!! så den lossna och går inte sätta dit igen..
och vad finns inte i maskinen då?
jooooo viktig tvätt!!!
nej all tvätt är inte viktig!
men de som är i nu är de..moooooorr..
mindre nöjd gubbe över detta också kan ja ju meddela..
fast han har ju inte varit den possitivaste under dagen förövrigt heller!
de är så när man är rastlös..men men..finns massor att göra..
jag har lätt kunnat fixa något åt honom om han kommit till mig ;) hahaha,..

så hur ska jag få ut tvättfan nu då?
för luckan öppnar sig inte när ja trycker på låsknappen..och annars så behöver man den som jag vred av..gaaahhhhhhhhh....

har busat massor med min prins idag..för han har haft energi till 1000 minsann..
de kan moster Sandra intyga om..HAHAH..
så jag gick med han in på hans rum och satt där inne och blev bombaderad av bollar i huvudet..aa överallt..och ooooj va de va skoj..hihi.. (fick ju lossas att de gjorde super ont) HAHA..
sen efter en timme där inne fick vi ta en bensträckare tyckte ja..för ja klarar ju knappt av att sitta stå eller ligga längre stunder utan att få ont.. ;/ hehe..
så då tog vi datorn till hjälp..
och satt och lyssna på massa barnsånger..då är han som nöjdast min lilla sångfågel här hemma..
besatt av imse vimse spindel..sen den har gått varm..hehe..och ompa apan..

funderar på fan skivan som han fick av Rosa har försvunnit med..
störande..
men den ska komma fram den med..sitter säkert i dvdn..
så när den kopplas i så kanske vi får en glad överraskning.. :)

nej nu ska jag nog leta kofot!
och bryta upp skiten..
med våld om de så ska behövas!
för de ska inte jävlas med mig, kan ja lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback