ääääälsklllliiiiing..

säger ja med lite tveksam röst till Anders och tittar på hans fot..
av de jag hann och säga och tolkningen av min miiiiin så kunde de lika gärna betytt att de satt en tarantella på foten..och de upplevdes nästan så med kan ja säga..
fast de var en snigel..(utan hus) som satt på hans tå!!!!!
trodde ju inte mina ögon först så jag va ju tvungen att kika närmare..
och vad gör han när han ser nått mysko på tån?
jooo.kickar foten allt han kan i luften..
och jag känner att denna äckliga varelse stöter till mitt hår..
enda jag kunde göra var att resa mig upp och asgarva..
det gjorde Anders med kan ja lova..
så där står vi intill väggen båda 2 och skrattar som bara den..
medans han undrade vad fan de va på hans tå..(skrattar)
och jag får fram EN SNIGEL!!!!
då skratta vi ännu mer!!

(han hade precis varit ut i gräset och hämtat in katterna)

herregud..sen va de ju till att hitta snigeln som han hade sparkat iväg..
själv tänkte ja att den satt i håret nånstans..men de gjorde den inte men därimot så låg den där jag hade suttit i soffan!!
fy fan va äcklingt!

.                       .

mellan dom prickarna så ¨lång va den!!..,HAHAHA

hade ju kunnat gått riktigt illa om jag suttit närmare och kikat..
värsta sparen i fejjan hade de blitt..
men ser ja att de är nått som rör sig så går ja ju knappast närmre..
först trodde ja inte den levde men de gjorde den ..för den visade sina äckliga spröt..

från de ena till de andra..
så har vi haft Farbror Janne och hans son Joel på besök idag..
kollade in huset och fikade..
trevligt :)
Max njöt som tusan av uppmärksamheten från kusinen och farbror såklart..
inge större blyg heller..
och de ä'r roligt :D
dom skulle väl komma i veckan igen och ta med Anders mamma och mormor med..
så skulle vi väl hämta upp Sanna panna med så är vi alla samlade :P
kul kul..får se vilken dag de blir bara..de pratades om Onsdag men får se...får ju även syrran på besök då med Tinda..sen kommer ju Madde då med..inte för att de gör så mck men..aja får se..

nu sa jag vila magen lite..
käkat kex med ost som älsklingen handlat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback