iiiiiiiiiiiiieeeeeh

tomorrow!!!
2 flugor i en smäll..

först ultraljud..
sen banken och göra klart allt med huset :)


var till arbetsförmedlingen idag med..
hmm..förtår inte riktigt hur dom tänker men jag ska iaf söka jobb till i slutet av augusti !?
jag ska ha barn första veckan i september (om de inte ändras massa då)
kan förstå att dom vill att jag söker nu och så..men hittar ja inget sommarjobb så är jag så mck att hänga upp sig på då eller?
visst kommer ja söka de som finns..
är inte den som är den men tänker heller inte hyckla med min grav. som jag sa till henne..
men då tyckte hon att jag kunde säga att sist ja var gravid så jobbade jag tills vecka 38 ut..
men bara för de menas de ju inte att de kanske blir samma denna gång..de får vi ju se..
har ju redan ont i ryggen och fruktansvärt av ischias.. :/

Max vill ju ha en pigg mamma med..
så jag kan ju inte söka massa jobb som ja känner att ja inte kmr att klara av..
men men..hoppas att jag kommer få jobba mck som vikarie på fsk..

ska jobba fredag nu 9.30 - 16.30 tror ja de va.. (krp)
sen måndag 07.30 - 14.00 :) (skåre)
bara hoppas de flyter på mer..

snart dax att ta natten med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback