Va fan..

Max vaknade ca 21.30 tror ja klockan var och han är vaken än.. Inte missnöjd eller nått men vaken! Trots att han har fått en flaska välling.. Fattas väl bara att han somnar nu och vaknar när Anders kommer hem.. Ca 00.15 kanske? Men jag har aldrig varit med om att han är vaken på detta viset.. Men jag har överseende som att han är förkyld.. Men jag skulle gärna testa att somna snart jag.. För jag ska upp och jobba i morgon igen.. Så klockan ringer här 04.40 jippi! Visst de är mitt val, men ändå.. Känns ju jobbigt innan man kmr i väg, för då är de inge problem.. Förutom att jag är så förbaskat mörkrädd! Och att de känns som någon tittar vad jag gör hela tiden men.. Något förslag på hur jag ska få bort denna rädsla/känsla? Jobbigt som satan detta i bland.. Men de är bara när de är mörkt jag känner så.. Blä.. Oj förresten inte hört max på 5 minuter.. Kanske har han äntligen somnat? Efter 1 1/2 timme! Men som sagt han har varit nöjd så jag klagar inte på de viset.. De betyder med andra ord att jag tar natten nu.. Så sov så gott alla:)

Kommentarer
Postat av: motti

Ja kan ju bara säja som ja sakt förut när vi känner så,,säj hökt att nu får de va bra,,inte roligt längre,,

2009-11-14 @ 23:11:17
Postat av: Marielle

Nu har Sam somnat iaf :) Hoppas Max somnade nu också!



Jadu, har ingen aning om hur man blir av med sin rädsla för mörkret, är lika rädd jag med. Men min rädsla blev med "riktig rädsla" när min bror tog livet av sig. Fråga mig inte varför, jag är ju inte rädd för honom.



Jag är t.om nervös när jag är ensam vaken här hemma på kvällarna om det är släckt, och springer som en dåre på nätterna när det vankas välling, för att kunna skynda mig tillbaka till den trygga sängen.



Vi kanske borde genomgå någon sorts hypnos, de kanske skulle funka?

2009-11-14 @ 23:14:06
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Simone

Mamma att prata högt med dom är samma sak som att bekräfta att de finns..och då kmr de absolut inte försvinna.. Marielle: jag får panik om inte lampan lyser..ja vi kanske borde gå på de..

2009-11-15 @ 09:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback