smyckesparty

TACK ALLA SOM KOM PÅ SMYCKESPARTYT!

Tyckte de va super trevligt..
hoppas ni också tyckte de..

HAHAH sitter och tittar på Max som leker med en gryta som han försöker sätta sig i..
så gullig min plutt..

idag så fick han sin spruta med..svinis..
han gnydde till sen va de inge mer..
men han sov nog 2 1/2 timme och va super gnällig när han vakna men nu är han pigg för att klockan är 19.10 men de är snart natten för han..

själv blir de idol snart..
kanske åka till affären först och handla lite gottis till syster som ska vara branvakt..=)
lite polly=P

MARIELLE FÖRBERED DIG PÅ BESÖK IMORGON =)


på onsdag ska ja på ljusparty med ^^
ska bli kul..underbara ljus dom har men DYRA!!!


Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, det var trevligt tyckte jag :)

Kul att du kommer på Onsdag också :)

2009-11-27 @ 21:15:15
URL: http://confessionsbymarre.blogg.se/
Postat av: simone

jaaa ..ska bli kul och se vad som finns..va nått år sen ja va på ljusparty ^^

2009-11-27 @ 22:03:32
Postat av: Marielle

Jag håller på som fan nu att förbereda mig!!! ;)

2009-11-28 @ 07:43:14
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

kanske ska ta följe Marielle ; ) om du blir utkastad igen ..haha..kan bara vara med en timme dock men de är nått iaf..sen blir de pumpa pumpa..VATTEN!!!

2009-11-29 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback