SKITunge..

förut när ja prata med mamma i tele så tänkte ja att jag skulle byta blöja samtidigt men de kunde ja glömma eftersom att de var bajs överallt under byxorna..hahah..
så de var bara att sätta han i badkaret och klä av honom där..och självklart lägga på luren..hehe
så han var en ordentlig skitunge =P

dagen idag som sagt..
har bestått av dammsugning , skurning och vika/hänga tvätt, plocka i/ur diskmaskinen..
MASSA BUS!!!!
men min underbara lilla prins..
och lite mess hit och dit och telefonsamtal..så klart ; )
men de fanns 1 som dissa mig..*morr* ; )
men men..

undra hur min älskling har haft de med alla flickorna på facket då? ^^


(en ren skitunge^^)


(schampoo flaskorna är roliga att leka med dom)

Kommentarer
Postat av: Sandra

naaaaw.. mosters gulleplutt elle nej ..mosters THA MAN.. hua...



Nästa vecka ..dååå du mackan !!!

2009-11-04 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback