På lagning..

Hej allesammans! Kanske inte kmr att kunna skriva så mycket, pga våran kära dator har bestämt sig för att vara jävlig och inte starta! Blir så irriterad.. Men men.. Vi har kört iväg den på lagning iaf.. Så de skulle ta ca 3 veckor!!! Hur ska jag klara mig, utan dator i 3 veckor?? Lånar du ut din kanske? Fick låna en dator förut men den exploderade.. Poff sa de.. Kul! Är de flyt eller är de? Vad har vi gjort för att förkäna detta? När vi åkte till siba förut var vi millimeter ifrån att köpa en bärbar dator.. Enda som hindrade var nog att jag sa att vi skulle lugna oss.. Inte rätt tid att köpa dator just nu.. Även fast vi skulle behöva en till.. Som anders kan ha med sig när han pluggar och så.. Sen så slipper vi ha skift byte när vi ska in på fb;) haha.. Ne om ja skulle ta och duscha tro?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kör du WAP bloggning nu? :) Skitbra att man kan de iaf!

2009-11-10 @ 11:57:48
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Simone

Hehe ja:) är ju tvungen att inte svika mina trogna läsare.. Sen att alla vet om att de kanske blir vissa dagar jag inte kan blogga;)

2009-11-10 @ 19:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback