Lakritz

Ja , igår fick jag ett recept av helena på kola.. Hon hade inte testat de själv än.. Men jag skulle testa de förut och de anders sa när han kom hem var om jag hade gjort Lakritz! Så gissa.. Inte vart de lyckat iaf.. Haha.. De brändes.. Men tror jag hade fel bunke i micron.. Men men.. Har ett recept där man gör de på spisen.. Får testa de någon gång.. Men de var nog meningen att jag inte skulle ha någon kola idag iaf.. Så de får väl bli lite träning ist. Som vattengympa :) när helena flyttar hit så ska hon hänga på.. De blir grejer de.. Då kan allt hända när vi är i farten.. Haha.. Måste laga någon mat till anders som han kan ta med sig till jobbet i morgon med.. Hehe.. Som att snälla jag käkade upp hans mat.. Men blir nog bara nått enkelt.. Som makkisar och köttbullar/korv kanske? Missar bonde söker fru med.. Men visst de är de värt! Hoppas att ditt knä blir bra snart med marielle så du kan hänga på också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback