idol

sitter med datorn på bena och ser på idol..
wow vilken känsla..haha..
annars brukar ja sitta vid datorn och titta upp på väggen där våran andra tv sitter..i sovrummet..
alltså vi har datorn under där..visst de funkar de med..men detta är bekvämare..

har pratat med Isabelle en stund i telefon..
MEEEEEN.. de va sista gången för i år säger min syster..hmm..känslig..HAHAH..
jag sa att de kunde va bra med veckopeng till ungen bara..och vipps så var hon iväg och sa detta till henne =P

Till Max då:
ja ni här händer grejer..
Max kan ju nämligen gå nu =D
så stolt..
men ska de gå snabbt så är de knäna som gäller..
går ju fortare än..
idag har han vart Max busig Löfgren..
öppnat alla lådorna i köket på bara loppet av minuter..
så påsar och grejer överallt..sötnöten!

träningen blev ju dock lidandes denna veckan på tisdagen..
vilket jag hade väldigt ångest för..
men men..inge fusk nästa vecka inte..om de inte blir något väldigt då..

vill påminna er om att de är nästa fredag som jag har smyckespartyt med..
ni har väl inte glömt?


Kommentarer
Postat av: Pennie

Hello! hjartesjalen har, o jag hittade in till din trevliga blogg! sa kul o fa se hur du ser ut o fa lasa om ditt liv!

kramar fran mig!

2009-11-21 @ 01:55:02
URL: http://pennieslife.blogspot.com/
Postat av: Marielle

Men åhhh!! Jag sa ju att de inte skulle ta lång tid tills han började gå :D

2009-11-21 @ 07:08:19
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

Pennie: aaa va kul att du kikade in =D

blir lite skillnad när man ser hur man ser ut eller hur? =P



Marielle: han tog ju sina första för några veckor sen och under 2 v. nu så har han övat stenhårt =)

2009-11-21 @ 09:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback