Förlåt!

Jag får ju skämmas över mig själv! Här kmr älsklingen hem med en låda som han har gjort till max rum som han ska ha sina leksaker i .. Vilket var min idé.. Istället för att köpa den som jag ville ha så kunde han göra en.. Själv ville jag ha en mickis låda, som är grön med den röda igelkotten på.. Men den kostar ju också.. Och mycket roligare att anders har gjort den för den delen.. Men va gör jag? Gnäller att den va ju inte som jag hade tänkt och den var ju lite stor.. Och hoppas den får plats där ja ska ha den nu då.. :$ skäms ju över mig själv! Nu ligger leksakerna i lådan som han har gjort och den är till och med snyggare och mer praktisk än den jag ville ha.. Samma gröna färg som på mickis lådan fast med lister på i en annan grön färg.. Och vit inuti:) rent ut sagt mck finare.. Så förlåt älskling, för otacksamma jag.. Kan glädja dig med att jag till ha en till:) haha.. Puss på dig! Älskar dig..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi är duktiga på att klaga på för stora lådor ;)

2009-11-12 @ 12:49:48
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Simone

Tekniskt sett är den inte för stor.. Utan den var ju inte som JAG ville.. Hehe.. Den passar jätte bra.. :) men den är jätte fin..

2009-11-12 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback