En kvälls kaffe

Sitter med en kaffe och wappar.. Wow.. Har varit på spinning och de går lite trögt men jag är där och drar mitt strå till stacken:) sen måste jag berätta nått kul.. Finns en grymt underbar kompis som nämligen har börjat blogga:) och som ska bli min granne.. Har sagt till henne att de ska gå bra.. Men inga sena gymnastika övningar bara;) för då får dom med oss att göra.. Haha.. Yeah.. Men detta kunde hon inte lova.. Men de ska nog gå bra ändå.. Ska ärligt talat bli skit kul.. Har ju många roliga minnen med henne.. Lätt till skratt när man umgås med henne när man är i telefon med henne, när man tänker på allt stölligt vi hittat på.. Ja Jisses.. Skrattar.. Mopeder.. Bussar.. Hundskit.. Dansgolv.. ja you name it.. Säg ett ord och de kan förknippas med självaste häläna.. Jag får verkligen inte glömma säga.. En situation.. De var en kväll vi drog på.. Wåxnäs var vi på.. Vart vi skulle minns ja inte.. Men in till stan tror ja.. De kmr iaf en kille i bilen och frågar om vi vill åka med.. De denna kille inte vet är att vi är hysteriska på varandra för första gången någonsin.. Och detta för att jag vägrar ringa en efter skjuts.. Men men åter till killen i bilen.. Han bara ska ni ha skjuts? Vi skriker och gapar på varandra hoppar in i bilen och säger samtidigt till han KÖR! han lite försiktigt, vart? Vi till BUSSTATION! jag tror inte de var detta han hade planerat när han såg oss först.. Haha.. Väl vid bussen.. Helena kliver på med för lite pengar.. Och mitt pass som jag var tvungen att ha.. Mck riktigt fick jag de med fast bussen redan var sen och behövde åka.. I detta så blev vi vänner.. Men hon satt ju på.. Hon var ju tvungen att åka.. Men har för mig att vi messade till varandra och så..men tänk hur denna killen vart när vi bara dundrar in i bilen och bråkar utan att ens säga hej.. Och han försökte medla lite men de slutade han snabbt med när han möttes av våra underbara om blickar kunde döda! Ja tack gumman för detta bråk.. Kmr alltid skratta när jag tänker på detta.. Haha.. Nej nu blir de att äta nått:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback