deal..

va go han är min älskling..
kom och frågade mig om han kunde åka till skjutberget och gå ut och gå med en kompis..
så att ja inte hade planerat något..
skämta och sa nej först..
men så kom ja på en bra deal..
att han fick de om han följde med mig till förrådet och hämtade in mina vinter stövlar och ljusstakar som jag har någonstans där inne..och sen bära ut gungan och resesängen till Max om vi inte hittar ett ställe att ha den på inne..och att han står där tills ja är klar så att inte spindlarna (de som överlevt) äter upp mig eller att någon elak människa låser in mig..eller att råttorna gnger på mig..aaa finns många stjäl till att ja inte är i ett förråd själv..men ska ja dra dom här så har ja inte en enda läsare kvar sen =P haha.,

Max la ja 11.30 då han vaknade 08.20 =)
utan att han ens klagade han va super trött..annars kan ha bli ledsen i typ 2 minuter innan han kmr till ro och lägger sig men idag la han sig direkt sötnöten..
blir så varm i kroppen när ja tänker på plutten..

blir väl att snart laga iordning någon mat med..om ja inte tar lite rester från fredagen lunch..
pannkaka..
och gör middag sen..
hmm..
de blir att tänkas på..

just ja..
glöm inte fars dag idag!!!!
själv har ja inte gjort de..
ska tända ljus för han ikväll  <3
saknar dig pappa som tusan...
love y...


(haha, han har tagit själv, höll i mobilen bara så kom han åt knappen)


(busplutten)

just ja..förut när ja pratade med syrran i telefon så tog han tillfället iakt och gå 5 steg!!!!
små stapplande steg tog han..innan han fatta själv så stannade han för vila och då satte han sig bums på rumpan.. men sakta men säkert..hehe

Kommentarer
Postat av: Marielle

Men åhhhh!! Vad riktig han ääär!!

2009-11-08 @ 12:44:32
URL: http://missmellan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback