Badkort

Idag är första gången sen vi skaffa Badkort som jag inte är med på spinningen.. Och Badkortet skaffa vi i mitten av september.. :) känner att de kan va bra att få vila idag.. Med tanke på att min hals känns lite "tjock" men kanske kan bli vattengympa i morgon.. Om de vill sig väl:) drömde att jag och Helena var på ullared och Shoppa i natt med.. Haha.. 2000 kr hade jag med men om de var nått som jag ville ha , så hade Helena med Christers kort.. (Helenas sambo) så då skulle han betala de.. Bara han slapp och följa med hade han sagt.. Haha.. Va knappt man drömmer.. De va ju mck mer som hände men minns inte allt.. Jag vet att jag kom ihåg i natt och sa till mig själv att nu måste jag minnas detta.. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback