38.5

Har min plutt i temp! Stackars liten.. Inte mycket kraft i han nu,. Snoret bara rinner.. Har nog torkat 70 elva, 11 or! Så nu har vi en snor trasa i varje rum.. Och så klart bomull.. Så att de inte gör så ont.. För de vet man ju själv va öm under näsan man kan bli när man snyter sig hela tiden.. Älsklingen gick halv 6 i morse han.. Själv vakna jag av max som ville ha välling kvart över 5 så jag hann och säga hej då:) saknar han redan.. Vi brukar inte sova ifrån varandra.. Sist var de andra natten på patient hotellet efter jag fött max:) hade ju en natt på bb först sen patient hotellet 2 nätter.. För vi tyckte de va onödigt att åka hem emellan som att de ska göra en kontroll 3 dagen så.. Va lika bra att stanna tyckte vi.. Och andra natten då så var anders tvungen att åka hem till maya, som lars anders pappa hade hand om.. Och så ville ju sanna komma också.. Så de passa bra att de fick en kväll tillsammans själva och sen tillsammans åka till oss på patient hotellet och äta frukost.. Mysigt! Så de är ju alltså 10 1/2 månad sen vi sov ifrån varandra.. Och då ska vi inte snacka om innan de.. Haha.. Om någon/några timmar kmr syrran med:) vi ska åka till öb en sväng hade vi tänkt.. Kul att passa på, de är syster som kör så;) Hehe inte riktigt men.. Hon som tankar.. Haha.. Nu ska jag ta mig nått att äta.. Hej så länge:)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sam är också dålig, 39.9 graders feber :(

2009-11-13 @ 13:28:57
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Simone

Fy va tråkigt de är!

2009-11-14 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback