testade

ajax fönster-puts tvättlappar som Marielle rekomenderade..hyffsat bra va dom..synd bara att jag inte fattar hur jag ska komma åt emellan balkongdörren när de inte går att öppna skiiiten någonstans..men kära läsare..var inte oroliga för mina fönster..för om ni läst min kommentar i förra inlägget där mor lämnat fotspår efter sig ska nämligen hjälpa mig med dom..är hon inte underbar?
ni hittar henne under namnet: dosado.bogg.se måste ju göra reklam för henne..men vet inte om hon tar samma betalning för er andra som hon gör för mig.. ;) ni kommer säkert överens om något..haha..

bättre och bättre går de mellan Maya och satans avkomma ; ) aa Bettan menar jag naturligtvis..bara de att hon förkänar de smeknamnet ibland..då hon retar mig till tusen med att tugga på blommor och riva på mattor..haha..och gör de om och om och om ocgh..aa ni fattar..satans avkomma med andra ord.. =P

nu tycker ja att jag hör min son =O han ska ju sova..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Gud va söt :D

2009-05-06 @ 20:28:39
URL: http://kristinaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback