natten som

blev jag misstänkte, dåligt med sömn och massa hostande..
så ringde till bvc nyss men så klart har de telefon tider mellan 9-9.30 =/
jaja måste ändå ringa till dom i morgon och säga att vi inte kommer till mammagruppen..tror inte vi blir så poppis om vi kommer med denna hostan..sen så är ju inte Max på topp heller..tråkigt..jag som ville dit..kan ju hoppas på att de blir inställt av att de är fler som inte kan komma =D *elak jag är*

idag ska vi inte utanför dörren.. (va jag vet)
tänkte ja skulle plocka lite i köket..
packa ner onödiga saker osv.

hej så länge

Kommentarer
Postat av: Rosa

fy vad hemska stackars liten :( (både du å max)

inge skoj vara sjuk skickar en släng puss å en kram

2009-05-18 @ 10:45:37
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback