löper..

inte konstigt Maya har varit en bitch.. ; )
hon löper nu..
och när hon gör de så får man göra va man vill med henne..
så nu har jag borstat henne jätte mycket..
så hon är väldigt fin i pälsen nu =) de är hon ju annars med men extra nu när jag får borsta som JAG vill.. =)

och Bettan blir borstad hon med..
men hon tror ju bara att jag leker med henne..hehe..
fast hon kommer lära sig hon med..

inte gjort någonting idag...bara en tråkig dag helt enkelt..
är ni avundsjuka?
sen så kommer Anders mamma vid 4 med..lite liv i luckan iaf..på denna händelserika söndag ;)

men de är skönt med sådna dagar med..
Anders lagade iordning rostbiff m. potatis och stekt lök + stekt ägg med sallad förut med..+ kokta morötter..mmm de va så gott..och så hade jag chili & paprika   creme fraise *dyslektikern framme * =P

nej nu ska jag dricka kaffe som vanligt..

Max sover btw med sin leksak..haha..försök ta den ni..

Kommentarer
Postat av: motti

Nä nu längtar ja efter han så mycke så vi måste träffas,,,,

2009-05-10 @ 23:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback