lilleman..

sover..
Maya > sover..
Bettan > sover..
men inte JAG!
jag dricker massa kaffe och funderar på va jag ska göra för mat idag..
potatis och .....?
förslag?

usch va denna vecka har gått fort..
redan Torsdag ju..

imorgon ska min syster till K-stad och handla..så hon ville att vi skulle komma in..men har inte bestämmt mig än hur vi ska göra..
vilken tid kommer ni?


idag har jag rensat Anders klädhög som legat på golvet hur länge som helt..och sen så rev jag ur alla hans kläder ur garderoben och vek om allt och de som var på golvet..så han kommer nog bli väldigt chockad att han också har golv på sin sida sängen.. haha..och väldigt glad tror ja..
så jag måste fram med dammsugarn sen..var ju liiiiite dammigt under..hehe,.. fast ja alltid lyfter upp hans kläder på sängen och så..så hamnar de väl med i kläderna ..och nu kom de fram..dammsög ju i förrigår och skura och damma..

och igår testa jag tvätta mellan ett fönster med..
men fan alltså va jag är kass på att tvätta fönster..fattar inte att de ska va så jävla svårt..ska ta och lära mig från mamma hade jag tänkt..
ta en kurs hos henne ;)

just ja sen så plantera ja om en blomma med..har typ planterat en blomma per dag nu..
jag hinner ju inte alla på en gång för de ska tajmas med unge och allt..
men han ena av mina blommor..
sen så har jag planterat om den stora här hemma men den verkar inte tycka om de..för bladen börjar lossna ännu mer  och den som var så fin =(
något tips på hur ja kan få den i liv?
skäller ju på katten som fan här hemma..borde ju räknas som att ja lika gärna pratar med blomman (?)
för hon tror ju som sagt att de är ok att tugga och gräva i jorden..så med andra ord skriker ja nära den..haha..
har hur mck skott som helt med..
någon som vill ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback