en bra dag..

dagen började med att vi tog BILEN in till karlstad vilket gick väldigt bra =D
i karlstad så träffade Max och jag syskon med syskonbarn..trevligt trevligt..
så käkade vi på mc donalds men där han jag inte känna va maten smakade men men tuggade den iaf va jag minns ; ) syrran svalde den nog hel i slutet när hon såg att Max satt där alldeles själv i bilstolen som stod på kundvagnen =D haha..så spanade in henne en sväng vilket såg väldigt stressande ut..för att hon skulle ju klämma på mackan och för att hinna med de så var de bara att svälja hamburgaren hel ungefär..för sen bar de av till BR för de små och Sandra stack in på H&M och alla butiker..jag tog Max och bytte blöja på honom..sen så stack vi in på H&M och köpte en keps till Max för en del av doppengarna som han har kvar =D så snygg!!

efter detta så satte vi oss i bilen igen och skulle där ifrån..*harkel* vilket jag lyckas bli stånas vid rondelen vid bergvik och när jag skulle iväg så fick jag till en sån där burn out..HAHAH..blev så tagen av situationen så blev lite skakis..och Max hans huvud for frammåt så de va till att luta de till baka och skaka av nervositeten..*skrattar* är som sagt lite dålig på att hålla dragläge på bilen ..och speciellt när de är uppför..måste träna på detta..men jag har ju inte vågat kört så mycket efter olyckan men va fan de gick ju väldigt bra idag förutom burn outen då..hahah..

och sen så bjöd Marielle & Bobby hem oss på fika hos dom..
de var väldigt trevligt..bjöd på kaffe och mycket gott fika-bröd..*tack tack*
Anders fick även en blomma från Bobby för tack för hjälpen med jobb och sånt..vilket var vääääldigt uppskattat kan ja säga.. =D och blommorna var jätte fina..
sen denna goa unge ..Nelly...sen Marielle har kommit hem från sjukhuset så är de alla utom mamma som duger just nu..hon är en svikare enligt Nelly tror ja..som "övergav" henne..haha..så Nelly ramla och slog sig i bordet..upp i mammas knä men de dög inte..så kommer godingen till mig =D och blir cool lugn när Marielle gick ch hämta napp =P hehe..

nej nu ska jag äta choklad.. ♥

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Ja idag va de stressigt och jag visste inte vart jag skulle börja.. hade så mkt jag ville prata om och så ville jag hinna med att få gosa med Tha man ...och herregud.. som tur va så hade jag ju redan haft min tid med böna några dagar innan...men Tha man.. jisses..han växer ju så de knakar och jag vill ju hinna njuta av honom som litten bebis.. Han e snart i puberteten och ska ha raggar häng och pollisar... Då vill nog inte moster sandra ha honom i knät..elle rättare sagt me .. han vill knappast gosa med moster då!!

Kände en sväng i allt tuggande och rusande osv att jag inte räckte till...men uppskattade verkligen att ni kom in för att träffa oss!!!!

2009-05-08 @ 21:04:24
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback