de blev av..

ringde och ringde till bvc idag och skulle säga att vi inte kunde komma till mammagruppen men ingen som svarade där inte..aja då får jag väl ta svängen förbi då..och de gjorde jag , skulle ju ändå till apoteket och köpa linsvätska till missarna =) så då träffade jag eva där och hon tyckte att de bara var att komma om vi ville fast han hade hosta..så länge som han orkade lixom..
så då tänkte ja..jag kan ju vara där en stund och gå om de blir förjävligt..men de gick allt bra..
trevligt va de också..
kul och se hur de andra bäsarna växer med..och dela med sig av vardan lite med varandra..jätte kul faktiskt =)

sen prata ja med mamma och hon berättade att min moster hade sett något fruktansvärt..usch och fy..
hjälpte en man i 85 års åldern i rullstol som började brinna för han hade rökt pipa och tappat den på sig tror ja hon sa..
så min moster och ena grannen fick syn på han i köket på golvet brinnandes..usch...så de försökte göra allt för honom men han avled senare..de hällde ju vatten och så men de var försent..så han låg och gnydde bara..usch usch usch....
de gick på nyheterna i morse..vilket jag hörde på..så lite chockande att min moster hade varit med om de...

nu ska jag skicka ett grattis sms till Rosa som fyller år idag..hon tror säkert att jag glömt bort henne =P haha
tror ja fick ett sms sent av henne med på min dag..haha..
GRATTIS GUMMAN!!!!!
24 ÅR, HUR KÄNNS DE?

Kommentarer
Postat av: Rosa

tackar haha ja jag kände mig nästan bort glömd ;P och sschhh för guds skull 24?? är du dum eller fråga din rara underbara syster inte en dag äldre

än 18 va det ;D

2009-05-20 @ 20:49:52
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

HAHAHAH 18?? ja ni är allt för roliga ni..vem försöker ni lura?? varandra eller ;)

2009-05-20 @ 21:28:28
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback