då har hon provat..

att ha en hel kalv hemma då mor..
de blev inget Devil för min mamma..för mycket hästkrafter säger hon..hahah
hunden var jätte duktig på kommandon osv men väldigt osäker mot andra hundar..som höll på och kosta livet ur mor,för att han fick syn på en hund längre bort och gjorde ett utfall och drog och skällde..men som sagt han kunde ju bara nypas enligt förra ägaren..jovisst säger ja..jovisst!!! ,hon bäva sig för att gå ut med "plutten" som hon kallade honom..*skrattar*
ja jag har skrattat åt mamma och denna hund så de är inte klokt..

satt och väntade på mamma igår för jag och Max vågade inte gå in själva när hon inte var där så mamma fick gå in först (LURADE HENNE ATT HAN SKÄLLDE SOM ATTAN DÄR INNE MED)och då visade de sig att han hade tuggat på hennes räkning i ena hörnet..ja hej och hååå va jag skratta..sen så säger hon plötsligt..näää detta stämmer inte.. och jag bara, vaddå? då kom hon med en sandal som han hade tuggat på..då var rulliansen igång igen..skratta så jag trodde ja skulle dö..när hon gick förbi med tillhörande sko.*skrattar*
jaha då kom timmen då hunden behövde ut med.. (fan tänker mor) men de va ju inte länge sen ja va ut med han..hahaha...iaf så säger ja..tur att han inte är som Ludde som sprang runt, o runt, o runt..bordet och fick sina spel när jag och mamma säger till Devil..-ska du gå ut..? och han hoppa och flög på golvet och mamma säger..-nej! sluta! HAHAHAH..då bröt ja i hop igen..

sen under natten så får hon tidningen kl 04 på morron och de fick hon gladligen veta av ett VOOOOFFF, och då satt mamma som en fiolsträng i sängen med hjärtat på väg ur..sen va de kört då sov hon dåligt..fram till hon klev upp..*skratt skratt* hmm hände de något mer kul..?

nej men som sagt, hon litade inte på hunden och hade dåliga vibbar om den..trots lydnaden inne..men hon kände sig osäker kring Max och så..sen så är ju Tindra hos mamma en del och de andra barna..kan va kul om de får uppleva studenten ;)

men men då kan mor skryta med att hon har haft en hund som gick till höftbena på henne..skrattar..
och de va inte dåligt mamma att du försökte inbilla dig att hunden va bra för dig..och att du hade den så länge som över natten..sov med ena ögat öppet säger jag!! HAHA..och de börja hon göra vid 04 på morron..hahah..
men ge inte upp nu..de finns en där ute som säger..ratatatatatattat tattatatatattat..gnäbb gnäbb gnäbb.. *tumme upp* och Uffe sorry men de blir nog en sån där hund som finns risk för att den fastnar under fotsulan =P

nu ska jag ta gapisen inne i rummet =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja så va de sakt då,,ja va tvungen o sluta äta på min macka så myck e skratta ja,,magsår har ja ju så de räcker,behövs ju inte en hund till de,,..

2009-05-13 @ 11:02:18
Postat av: Rosa

asg hahaha höll på att dö när jag läste fick ingen luft kan ju se detta framför mig haha och blir ju inte bättre av dina små sammanbrott hellr hehe

2009-05-13 @ 18:23:00
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback