VÅRAN HJÄLTE!! (Måndag 9/3)






Ja här har ni våran egna lilla hjälte Madelene!!
hon räddade sin systers Isabells liv i lördags.
Vet inte va jag hade gjort om det hade hänt henne något! Men som tur va så var lillasyster där och kunde ropa på hjälp! Och till slut så kom det en som fick loss Isabelle.. det gör Madelene till våran egna hjälte!! som var så duktig och förstod att hon var tvungen att hämta hjälp.. <3

Samma dag som Madelene hade räddat Isabell så fick jag höra att min kusin hade fått en skoter över sig och ligger på Linde sjukhus..och näst precis en månad tidigare så körde Jag, mamma och max av vägen =( men sur tur är så har vi alla klarat oss..frågan är bara.. VEM GÖR DET INTE?
kan ju inte ha sån här "tur" vid olyckor hela tiden..turen vänder alltid!! usch usch usch....

Min helg för övrigt har varit lugn och harmonisk..inte allt för många tum som gjort..hehe..var ute och gick i snöovädret med la famile igår..men som tur var så hade de inte blivit som värst men de räckte och blev över de som var!! hehe..
lördagen-melodifestivalen + att jag hjälte Anders att renskriva hans prov som skulle vara klart.+ massor av godis för min del :P
fredagen-lets dance,
ja så såg min helg ut..

Idag skulle jag varit iväg till tandläkaren men 20 min innan bussen går ringer dom och säger att hon är sjuk så jag fick en ny tid till onsdagen annars hade jag fått i JUNI!!!!! och då hade de ju blivit jätte stort hål ju!! nej fy...

spårlöst...
du som kommenterade mina pojkar anonymt..glömde du skriva namn eller ville du inte?
för på MIN och MACKANS blogg vill vi ha kommentarer med namn.. tack! =)

kanske skriver mer sen..efter jag har hämtat ut paket som har kommit =)

/Simone

Kommentarer
Postat av: motti

Ja de är våran hjältinna,,Fällde många tårar når de gick upp vad som hade hänt,,och vad som kunde ha hänt,vill inte tänka tanken ens..

Din tandläkare förstörde hela måndan för mej,tappade bort dagen,o blev liggnas på soffa..tack så mycke.....

2009-03-10 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback