Torsdag

Robert!
TORSDAGSBARN
sliter tungt, och gör fin karriär. Den som är född på en torsdag, är gärna energisk och snabb i vändningarna, men kan ofta förivra sig och handla oöverlagt.


Ja fy va fort de går..nu är de redan torsdag!!!
Har fått några räkningar betalda nu iaf..så jag har lite koll på va ja har kvar..och det va ju ingen förmögenhet kan ja informera er om..phuu..diskat har jag gjort med..

inre stress:
Deklaration..aa ni läste rätt..ska ju deklarera dessa j*vla fonder som jag sålde förra året..så vad ni än gör öppna inga konton i fonder eller aktier om ni inte kan med att deklarera de.. PS jag öppnade inte upp dessa..utan mina kära föräldrar..
jag vill tacka min MAMMA och min PAPPA!!! för 2009 års deklaration! tack.

2) flytten!
hatar att flytta..dessa 3 månaders uppsägning sen så har den andra personen de samma och så ska man var ur här och helst hinna in där borta så fort som möjligt för att kunna flytt städa här..baaahhh..STRESS STRESS STRESS!!!

USCH VA JAG MÅR DÅLIGT ÖVER DE..BLÄÄÄ....

Idag väckte Max mig 06.05 för att han ville ha mat..sen så låg han på sängen som djungel george..aahahooooohhh aaaa aaa aaaaaaaaa ooooohhj.typ..och anders bara ja de är ju tur att han har humöret uppe iaf..hehe..och det är ju sant men de vore ju inte fel om de varir en timme senare åtminstone..fast visst jag får ju lite gjort..och nu hr han somnat om..hehe..

Kommentarer
Postat av: Marielle

jag vill tacka min MAMMA och min PAPPA!!! för 2009 års deklaration! tack.



Hahaha!! Stackars Simone ;)

2009-03-26 @ 11:49:44
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: motti

De är lugnt smulan,,varsego...

flytt o städ fixar sej,,,va inte orolig,,,

2009-03-26 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback