Torsdag 12/3



God morgon allisammans!
Min son vakna 06 i morse och ville ha mat och har varit vaken sen dess..
så nu ligger han i sin säng och lyssnart på mozart och tittar på djuren som snurrar runt.. hehe
(sängmobil) för er som inte förstod de..

ska snart ta mig lite frukost och klä på mig eftersom att jag får fin främmat idag..Marielle har vägarna förbi =)
mmm då blir de mycket skvaller att prata om ;)

imorgon fyller min syster år också..haha på fredag den 13de..
och så ska jag till sjukgymnasten imorgon med..pga..olyckan så vill dom göra en utvärdering av ryggen..så där ska jag vara kl 10.00.

känns som det har varit något hela tiden denna vecka..
Måndag- tandläkaren..trodde jag..men de blev inställt så den dagen vart konstig med planerna.
tisdag-föräldragruppen
onsdag-tandläkaren
torsdag-marielle
fredag-sjukgymnasten

just de ja jag har ju inte pratat något om föräldragruppen..verkade helt ok.
trodde först att vi bara skulle bli två men så dök de upp ett par till..och så ska de väl in ytterligare 2 par..så blir kul och se va de blir av detta =D

nej nu har min son tröttnat på mozart...

/simone

Kommentarer
Postat av: Gudomliga Moster Nr 1

hms de va ju hit " gud så söt man kan vara " skulle skrivas.. och likaså med min åldringsdag!!!.. de kommentarerna hamnade ju i din tandläkar uppsats

2009-03-12 @ 13:30:12
URL: http://pratglad1981.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback