tjockpannkaka på G

orkade inte göra nått avancerat!!
så de fick bli "mobbad mat" HAHAH  ;)

då har man haft finfrämmat här idag då..trevligt!!!
=)

ringde om min förlossningsjournal också men de jag sa skulle jag skriva istället och skicka till dom...drygt..de kunde väl lika gärna ta uppg. direkt då..men nej nej..skicka brev och grejer..
så de gjorde jag..så nu ska de bara på lådan =)

sitter och tittar på min underbart söta son som tittar och ler till mig =)
var lite häftigt när jag skulle till mamma häromdagen så hade jag klätt på honom sin fleceoverall och så låg han på filten och vänta på mig ..så när jag gick för att hämta honom så låg han på sidan..HAHA,. lite tidigt tycker jag men..overallen hjälpte nog till men inte dåligt ändå =)

dröjer inte förens de är dop heller..
till er alla som undrar va ni ska köpa., så har Max sagt att han önskar sig en resa till : mamma & pappa och storasyster Sanna till thailand ..och han själv då så klart!!! =D



Kommentarer
Postat av: Marielle

Tack själv, osten var god :D



Haha ja för tusan, man skiter ju i barnen ;)

Nee då, men om man håller undan hela tiden, så hinner de aldrig bli för stökigt :D

2009-03-12 @ 16:03:34
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Marielle

JAG VILL OCKSÅ HA TJOCKPANNKAKA!!!

2009-03-12 @ 16:19:40
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: motti

Stackars Max,om han får lika fantasi som morsin,,thailand,,ha ha ha han nöjer sej nog mää nått lite han.

2009-03-12 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback