snälla kommentarer

jag har fått va gott folk?..de är min kompis som har kommenterat..
huvudvärk och irriterad!!

lill-prinsen han sover han..och anders tar den stora disken..*skönt*


pratade nyss med min syster i telefon..typiskt så har hon kvanki hemma hos sig så hon kunde inte vara värst social när jag ville de och behövde de..och passande när max sov med..meeen vi ska göra ett nytt försök sen.. = )

funderar på och hoppa i badet, bada bort mina irritationer.. innan unga mödrar börjar på femman halv 7..
sen  blir de 2 smörgåsar med varm choklad *smaskens*

okidoki..så blir de..



Kommentarer
Postat av: Marielle

Irriterdad pga huvudvärken, eller varför? :(

2009-03-17 @ 07:15:49
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback