rastlös..



då har min prins somnat då..

är så rastlös..men orkar inte göra något speciellt heller..och skitväder är de ute med,,
SNÖSTORM!! och de tänkar jag inte gå ut i..!!!

hade funderingar på att dammsuga men vet inte om jag orkar de..ska iaf slänga i en tvätt hade jag tänkt..
städa ju ordentligt i Måndags tror ja d va (?) joo för då skulle jag egentligen vart hos tandläkaren..så ringde dom ju och sa att hon var sjuk så jag fick helt plötsligt massa tid över..så då damma jag..dammsög och skura..
sen tog jag skåpsluckorna i tisdags..och badkaret igår..så då får de helt enkelt bli en tvätt idag =)

ska fixa de på en gång innan Max vaknar..

hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Marielle

Naww va sööt! Tränar han så han kan vara med i påskparaden? ;)

2009-03-13 @ 07:05:24
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback