paus

från lets dance..


marielle så här:
nr 1 jag,sanna och max
och nr 2 kommer tv apparaterna
de är allt som betyder nått för han =P
vaddå de var trevligt och träffa carolina iaf..vi då? ;)
jag och anders..ha??;P
jag blev HEEELT själv jag..stackars mig..ni på golvet anders med bobby..där ..där stod jag..själv..utlämnad.. =)

dåliga hjälp har precis slutat..
Max sover för er som undrar..

då blir de flytt också till sommaren..har varit och kikat på lägenheten idag..
fin förutom tapeten i hallen är lite sönder riven av en katt men vi kunde få de fixat utan problem..kanske är bra de för annars kanske maya tror att hon får riva på väggarna hon med och de har hon aldrig gjort innan!
seeen att de inte fanns badkar men de skulle nog lösa sig ändå.. en mörk kväll ; )
har fått ihop lite folk med..eller rättare sagt dom vi har frågat förutom oss själva då som inte har något väl är :
1 jag
2 anders
3 mamma
4 kristian
5 bobby
6 jimmy
7 maria
8 rosa
ska även fråga 2 till.. =)
så finns de fler volentärer så är de bara att säga till..
denna flytt sker nog  sista veckan i juni..


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vafan, du har ju samlat halva grums ;) Hur ska alla få plats i bilen? Hahaha, ska dom behöva gå mellan lägenheterna ;)



En lösning, när första lasset är fyllt, så kör två iväg de, medan de andra stannar, och bär ner allt annat, som sen hämtas o körs ner :)



Fast ni får nog ändå skaffa en minibuss, så era slavar får plats, eller är de meningen att de ska dra bilen åt er också, medan ni sitter på taket och piskar dom blodiga? SNABBARE, SNABBARE SA VI! Pisk pisk! Jävla odugingar, ni duger på fan inte till nåt, MAJAS KATTMAT är vad ni ska få till lunch, sådana slavar som ni ska vara glada att ni ens får vara i vår närhet!









HAHAHHAHAHAHAHAHHAAAAAAA!!!!

2009-03-13 @ 22:32:32
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Marielle

2009-03-13 @ 22:33:32
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Marielle

Fy vad rolig jag är!! :D



Nu ska jag nog lägga mig ;) Innan jag kommer på nåt mer kasst att skriva..Lyckades skicka en tom kommentar också, jag blev nog mållös! HAHAHAHHAHA

2009-03-13 @ 22:34:22
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Marielle

Logga in på msn kvinna!

2009-03-14 @ 08:26:36
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: motti

Gapskrattar åt den där Mariell,,slavar va??kattmat,nej du Simone,du får lov o skaka till henne lite så hon fattar att vi betyden j,,,vilgt mycke...Sen måste ja ju skratta lite åt att de inte fanns badkar,haaa,haaa,,har du hyrt lägenhet utan de,man tror ju inte de är sant,inte du...kram....

2009-03-14 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback