onsdag 18/3 hatar..

=självgående- liten och smidig= min mördar grej...

de jag ska göra nu..DAMMSUGA..borde köpa en som går av sig själv..och dammsuga är något jag gör när jag är själv hemma för annars tror inte folk att jag är klok..(kanske dom inte tror ändå, men de bjuder jag på) för de är så jävla jobbigt när den fastnar överöllt den släpas bakom en och drar man i den liiiiite för hårt, då har du använt varenda svordom som finns för då har den bitit sig fast i hälsenan!!! den slår i dörrkarmen den rullar runt!!!..aaa men är de konstigt att man får spel då eller? det är ett jävla hlligång här hemma när jag ska dammsuga iaf..vet inte hur de är för er..

bajs- ja just de ja..måste prata om bajs också..de gör man som förälder har jag hört..
har inte bytt en bajsblöja på ett dygn nu..kanske därför han är så grinig..ont i magen stackarn..
han har ju varit gubbgrinig i 2 dagar..ingenting som duger..maten duger inte..inte filten..inte mamma..inte någonting..
hoppas de går över iaf..är ju så ovanligt att han är missnöjd..

nu ska jag ta tag i monsteret..eller så är de den som tar tag i mig!!!
jag hojtar till om den försöker kväva mig med slangen eller bita av mig hälsenan..

ps gnällde på mamma att hon dammsög tidigt.. men kl är ju bara 9.20 nu så..hehe
och du mamma en mörk natt kommer vi att ha badkar = P HAHA

Kommentarer
Postat av: Marielle

Usch, stackars liten. Om han inte bajsar idag, så kan du testa att tempbajsa honom.



2009-03-18 @ 10:16:47
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Malin

Det låter som mig när jag dammsuger. =) Daniel säger till mig varje gång att vara försiktig med den, att den snart går sönder så som jag behandlar den. =)

2009-03-18 @ 13:07:44
Postat av: Rose

skrattar mig harmynt här ju du är för söt gumman

2009-03-18 @ 21:48:49
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback