ni undrar säkert om

prällen hört av sig till mig..och ja till slut var han tvungen att höra av sig..hehe..så vi ska ha en date i morgon klockan 15.00 så ser helst att ni inte stör då..för GUDS SKULL hahah..oj så rolig ja va..nej usch va trött ja är..

och så får ja ett mess där marielle skriver att brustabletten inte va som hon hade tänkt sig..*skrattar* hon hade petat på den och smakat..men bara liiiite..hahah..inte klok människan..hon hoppas på att bli som vanilgt igen..normal..haha..de hoppas ja med..blir ju dyrt och ohälsosamt om hon ska börja käka brustabletter..haha..då kan hon ju gå på AA och säga att hon är blandmissbrukare..och de frågar jaha och va tar du då...nej jag driker 2 ggr om året (och de kan va 2 cider eller nått) haha ..och sen tar jag tabletter men inte vilka som helst utan maskindisk tabletter..hahah..

nej natti natt..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahahahah! Det är inte lätt att vara jag :D

2009-04-01 @ 09:05:37
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback