Måndag 2/3



Usch då började de snöa igen då..blää..så jobbigt att dra vagnen i detta väder!!! phuu..men med lite vilja så =)
vi ska ut en sväng i morgon iaf, och då är de väl som värst om dom inte hunnit ploga..


Fick äntligen tummen ur och städa ordentligt idag..eller iaf dammsuga och skura..och så är de dammningen kvar..men ska ju ha något att pyssla med i veckan med :P
som att jag inte har nått varje dag denna vecka redan..
imorgon tis. b.m
ons. planerar jag att gå till kristian och visa upp våran guldklimp!
tor.trygghansa kommer och babblar (funderar på och skita i dom) :P göra som marielle sa!! hehe
fre. tandläkaren i k-stad


Hade Sanna här i fredags med..kul att se henne..hon och Anders stack iväg och hyrde film och sen på kvällen så blev de pizza..fast jag och Sanna delade..hade aldrig orkat en hel..hade ju käkat chips före ;P

Och igår var vi till Anders mamma och käkade mat.. Jag,Anders,Sanna och Max..skoj att hon följde med dit också..


på tal om mat ska gå och kika till min lasagne:P


/Simone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback