Lördag (är ute och rastar..)

Min folkilskna dammsugare!!!
OCH SOM SAGT HATAR JAG DEN!!!!
vill ha en ny..som suger upp smutsen inte bara drar runt den..blir galen..har sett en som jag ska köpa..men ett sttort MEN så kostar den 2000 kr och de har jag INTE råd med nu..

Det är så mck jag vill köpa och måste köpa..
finns ju ett problem ..PENGARNA räcker lixom inte till riktigt..
Jag och Anders prata om när jag börjar jobba igen..då kommer jag att känna mig rik =)
eftersom att jag är van denna normen nu..hehe,,.mohahahah..längtar redan ju..
va pengar kan styra..VILKEN MAKT!!

Max vakna strax före kl 7 i morse och har precis somnat nu..han har kämpat hårt lillen..hehe..vanligtvis orkar han bara vara vaken 2 timmer ungefär..tills han tar en powernap.. =) och jag orka inte kämpa längre jag heller att få min lilla trötter att somna så jag gav mig an dammsugaren..så nu är de bara lite moppning och disk kvar..men de går fort bara jag sliter mig från MIN paus..hehe

skriver nog mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback