kaos..

i mitt huvud..
har fått deklarationen nu och blev skyldig skatteverket 78 kronor..och så ringde jag in till skatteverket och fråga om jag skulle deklarera min fond som jag sålde januari 08 men då sa han att han inte kunde se att jag haft en fond ens..jaha tänkte ja..men han kunde däremot se att jag haft 20.000 på ett konto plus ränta på 2000+ ..konstigt..och han sa att de skulle framgå på min deklaration om ja skulle deklarera för de och va jag kan se på mina papper framgår de ingenstans.. meen min syster som har haft samma bekymmer med detta skulle titta på sina gamla papper imorgon och sedan hjälpa mig..men vi tror att de bara är att godkänna deklarationen..

var till marielle en sväng förut på kaffe och så bjöd hennes lillebror på korv med bröd..gott gott.. såg han på bron så jag gjorde en u-sväng och väntade in honom..så snäll var ja men va får ja höra då?
att jag gick bakom ryggen på marielle ; ) de vet du väl att jag aldrig skulle kunna göra..moahaha..så nu ska jag läsa om att vi gick ifrån henne samtidigt med. vilket hon tyckte va mystiskt...meeen..jag gick först och hennes bror efter mig =P

så då har jag gungat mackan till sömns med..då är de bara att sätta igång och laga mat..potatis och köttbullar med sås står på menyn idag..

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha du menar med andra ord att jag kan vara lugn?? ;)

2009-03-31 @ 15:01:33
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback