HAHA

läste nyss min systers blogg..hon är för rolig hon..och mamma som står för berättelsen är inte så dålig hon heller..kommer att leva minst 10 år extra..HAHA..eftersom ett skratt förlänger livet..och jag har skrattat en del..

så jag vill tacka min mamma och min syster och mina syskonbarn för att jag får leva minst tio år extra..
tack tack..

måste bara skratta lite... inte ÅT utan MED min syster lite..vänta..

HAHAHAHAHAHAH HAHAHAH     HHHAAAA HHAAAA HAHAHAHA..

har suttit med ett leende nu i säkert en halvtimme och fatta att de börjar göra ont..
bränt minst 150 kalorier i ansiktet..
och då ska vi inte snacka om gunget som blir ibland när man skrattar..brände nog en del kalorier med de också..

gjorde iordning egen kyckling snitzel förut med ris och extra kryddad bejja sås..mmm..de vart inga fel de..

nu ska jag gå och stretcha munnen..lär väl få träningsvärk annars..

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-16 @ 16:43:30
Postat av: Anonym

Hmm jadu surkärring ;)



De var faktiskt som så att jag FAKTISKT inte kryssat i den rutan, utan jag GLÖMDE att kryssa UR den!





Nu har jag min Pollypåse hemma, till skillnad på er så utnyttjar vi inte Ica ;)





2009-03-16 @ 16:44:59
Postat av: Marielle

Glömde ju skriva mitt namn, Marielle heter jag. Glöm inte de. För all del.





:D

2009-03-16 @ 16:45:52
Postat av: Marielle

Glömde ju göra reklam för min blogg också. Suck.

2009-03-16 @ 16:46:32
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Läs min blogg så får du veta ;)

2009-03-16 @ 17:11:01
Postat av: motti

Jo men vassegoo de bjuder ja på,,men fatta va hon gör mot din mamma,,hon har ju lämnat ut mej fullständigt,,som värsta clownen,,men se henne då som min assistent,hon är ju goo hon åå..skratta ni,,för de va vad vi gjorde på morronen åt varandra..Tack för många goda skratt sandra...kommer o ge igen,,SNART..VET vad du gjorde när du va.................Liten kanske....

2009-03-16 @ 21:13:02
Postat av: Sandra

skrattar .. ASSISENT!!!! hahaha...och du mamma... med ålder försvinner minnet.. så snart minns du inte va jag gjorde heheheh....



Ha ha... ja jag vill tacka mina barn som förstörde min natt, alla förjävliga grannar som höll mig vaken och ja .. min mamma som ÄNTLIGEN kom upp och fullgjorde min natt/morron.. som om natten inte va jobbig nog!!

2009-03-16 @ 22:58:07
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback