Fredag den 13de

  GRATTIS!!!
SYSTER SANDRA PÅ 28 ÅRS DAGEN!!
HOPPAS DE BLIR EN BRA DAG.. BARA 2 ÅR KVAR TILL 30!  men du ser inte en dag äldre ut än 23!!!
DÅ BLIR DE FEST!!


då ska jag snart iväg till sjukgymnasten då.. =/
kommer väl bli skiiiit dyrt detta med mitt flyt  + att de är denna dag som de är..
och så vill mormor att jag ska komma in till stan och hälsa på idag..
men får se hur jag gör..MÖCKE snö ute ju =S

min lilla pojk ligger och ropar på mig så ska gå och plocka upp honom..och hitta lite kläder han kan ha på sig idag..


Kommentarer
Postat av: Gudomliga Moster Nr 1

Du va verkligen tvungen att lägga upp en bild me !!! fyyyya dig...

Mina barn som i morse var underbara små sockertoppar..har nu förvandlats till aliens som tänker förgöra mig och mitt liv!! de skriker, slåss är otrevliga ...försööker att hålla mig på mitt rum tills hjälp kommer ....s.o.s!!!!

2009-03-13 @ 13:08:37
URL: http://pratglad1981.spaces.live.com
Postat av: motti

Ja de va en fin bild på Sandra,,men att hon fyller 28,de får räcka så..ja ok då 30,, de ska va för festen ,,men sen är de stopp..För då börjar ju ja bli gammal,,Men gud är din mamma så gammal kommer dom o säja då..Så stoppa tiden..för guds skull..

2009-03-13 @ 17:01:15
Postat av: Gudomliga Moster Nr 1

Ja exakt .. efter denna dagen har vi ålders minnes luckor.. INGEn.. och jag menar INGEN.. ska komma ihåg den rätta åldern !!!!

2009-03-13 @ 23:09:04
URL: http://pratglad1981.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback