fredag (borta)

aa det kan man lugnt påstå..vår känslorna är borta..döda..alllt..iaf när jag vaknar upp ..peruken på sniskan efter en jobbig natt med terroristen MAX som vaknat varannan timme..tittar ut och får syn på detta underbara SNÖOVÄDER!!! visst min mamma hade varnat mig..men va fan hoppades på att hon sett fel..(synen ni vet) tänkte att kanske hade hon "råkat" kolla på norges bergskedja och fått syn på att de snöa och trodde de var värmland..även hörsel är ju lite som den vill i bland..så de kunde lika gärna sagt norge men hon fick de till värmland..men så var inte fallet..mor hade rätt..nog pratat om väder..

klockan 11 ska jag med Max till bvc och ta spruta på stackaren..usch de har varit tillräckligt denna vecka med maya..fy bubblan..och nu så ska denna lilla underbara lilla skapelsen Max utsättas för den brutala känsla av NÅLEN!!!!! vet..jag hatar de med..håller på och svimmar varje gång ja ska ta blodprov eller nått..så ska man ju spänna armen..jag lovar jag spänner för kung och fosterland..och så säger dom sen ..så nu kan du släppa..och jag spänner..du kan släppa nu..jahaaa..heh..vad händer då?joo .kramp!

de var som när jag skulle få bedövningsmedel i benet..för märket jag har där..så sa jag till min kära stöttare..mamma.. du får hålla mig i handen när dom sticker..åhh hej och håå hur kunde jag tro nått sånt..hon sa HAHAHA nu får du väl ge dig..hahaha..ehhh..tack sa jag..så kommer en sköterska in och håller mig i handen =) tror min mamma höll på och dö då..HAHAH

nej nu blir de kaffe och frukost,,.hej så länge =)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Du ska se att de går bra, men han kommer nog att gråta, men de går över snabbt.



Jag e med nålrädd, men jag har såna tvångstankar så jag prompt måste titta när dom sticker, haha. Brukar visa vart de funkar också hahah!

2009-03-27 @ 10:29:54
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: simone

haha aa lite samma här faktiskt..tittar med ena ögat..

2009-03-27 @ 12:49:17
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/
Postat av: motti

Men Simone ja har ju sakt du ska lite på mor,,har haft rätt om vädret nu ett tag,,norskarna får väl sköta sitt,ja håller koll på Kd,ja.DE va många påhopp på ett klipp på mej där,,men ja biter ihoppa.Ja ,ja trodde ja skulle sjunka genom golvet när du skulle hålla handen,,stora tösen,,ha ha....

2009-03-27 @ 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback