Fångad av en stormvind..


(snarka gott åt Anders när jag var gravid..HAHA) bilden är retuscherad..la till en extra haka..

Jag drömde nog de för någon dag sedan..för jag fastnade i lakanet hemma så de revs sönder när jag tog mig ur de..så då tänkte jag att jag ska inte kasta de utan min mamma ska få göra lakan åt Max av de..
fick panik när jag vakna ju..vänder jag mig åt ena hållet ligger Max med öppen mun och sover så sött..vänder jag mig åt det andra hållet ligger anders och sover så...med öppen mun också..och snarkar för kung och fosterland..
kanske va han som gjorde vinddragen (?)

Men värst var de nog ändå när jag började snarka som gravid..HAHAH..han fick ta kudden och lägga sig i sannas rum eller i vardagsrummet..meeen ..tyck inte synd om han för de, för de fick jag med göra ibland..tills en dag...när anders kommer hem från jobbet och har med sig öronproppar..åh så bra tyckte han..aa men visst, jag kan ju inte få dom jävlarna kvar i öronen ens..så satt vi och titta på tv i sovrummet en kväll ..anders palla inte länge förens han plugga in dessa proppar för att sova..somna de ska gudarna veta att han gjorde..för jisses.. tror han snarka mer när han inte blev störd av sina egna snarkningar..där satt jag och blev mer och mer irriterad av hans snarkningar..poängterar att jag såg på tv..med andra ord så höjde jag på dosan ..igen ..igen...tillslut satt jag där i denna volym som höll på att spränga huvhudet på mig och ju mer jag höjde på tvn..desto mer snarka anders..åhh så underbara dom var öronpropparna sa anders dagen efter..mm va bra! sa jag och tänke..onda tankar som man skulle behöva bikta sig för,,för att få tänka..men jag gav öronpropparna en chans att visa vad dom gick för en natt..meeeen..de hjälpte då ingenting med denna karl brevid sig..men båda låg med öronproppar brevid varandra och vaknade av varandra flera ggr under natten..för brevid varandra skulle vi ju ligga!!

Nu ska jag äta frukost..


Kommentarer
Postat av: Marielle

bilden är retuscherad..la till en extra haka..



HAha...du är för skön!!

2009-03-17 @ 09:08:04
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja ja ..men de e sant Mariell... Jag har oxå lärt mig att retuschera på de sättet .. du skulle bara se min haka..!! den e grum och fyllig..



Och du syrran ,, du ser sååå gooo ut !!pöss pöss



Jag saknar föresten INTE snarkningar

2009-03-17 @ 09:58:48
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/
Postat av: Rose

ASG haha du har det inte lätt du :P själv kan jag inte sova om jag inte hör ems snarkningar från vardagsrummet :P och tänk va vanligt det verkar vara med retuschering jag gör oxå så med typ alla bilder ;)

2009-03-17 @ 12:44:50
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback