det går så jävla

bra för min familj just nu...
vi trodde ju bilen var fixad..MEN  när vi åkte in till karlstad förut så kom de ingen värme som de skulle..ingen värme alls!! VAD KOMMER DENNA LAGNING GÅ PÅ DÅ?? 8,9 10 tusen??kan ju säga att de fanns en som blev måttligt glad i bilen!!! Han vart stölli!!!!
och kul att de gick ut över mig..så nu är han åkte till far sin..

ska se fäbojäntan någon dag med..Anders håller tydligen på och laddar ner den..hade hade inte sett den..

och jag håller på och dammsuger,skurar,viker tvätt,lagar mat och har fått Max till att somna..
usch va irriterad jag är..ska nog bara äta och sen ut och gå..någonstans...bara gå..

HUVUDVÄRK!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: motti

Ja nu har ni missflyt,,lider mää dej.

Men håller ni på o laddar ner porrfilmer??ha hah. .

Men har du fått städnojja Simone....kram..

2009-03-14 @ 16:53:03
Postat av: Marielle

Jag har ett lika positivt inlägg jag! BLÄ

2009-03-14 @ 17:35:49
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men snälla du!! fäbojäntan!!!! herregud,..måtte väl finnas bättre filmer att se på..



Här ska de bli barnfilm i datorn med B1 och B2 i min säng..skulle vilja döpa om dom till ADHD!!!

2009-03-14 @ 20:24:06
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/
Postat av: Rose

nä usch lät inge skoj :S ligg innan för dörren och vänta på han när han kommer hem flyg på han och däng till han med en kudde bara poff :D

2009-03-14 @ 22:37:52
URL: http://metrobloggen.se/rosasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback