ANONYM..

IGEN!!!
skriv ditt namn..

har nyss käkakt nuggets och pasta..nuggetsena var ju goda men pastan tog jag av för fort från platten så de var lite hårda =/ men va fan det mättade iaf..

Anders hade med sig Bobby förut så då passa ja på och fråga om inte han kunde ladda ner word programet åt åss och de gjorde han..Tack tack*
fråga även om han kunde tänka sig att hjälpa oss att flytta när de blir av och de kunde han med..OM Anders kunde köra honom till kommunhuset till veckan under arbetstid och Anders bara de är väl klart jag gör..han hade ju gjort de oavsett om Bobby hade hjälpt till och flyttat eller inte..så då sa jag att de var en bra deal mellan dom =D HAHA

Var hos sjukgymnasten förut med..
de var antagligen en kraftig muskelsträckning jag fick.. =S
och de går över tillslut sa hon..de va ju tur tyckte ja..så jag fick 3 övningar som jag skulle göra..

efter jag hade varit där gick jag till bvc till lisbet så hon fick titta på max öron..men hon sa att jag skulle smörja med zinkpasta eller något liknande..
och så fick jag ett tips från marielle sm jag skulle gå och köpa men de tyckte inte lisbet att jag skulle använda till "såren" bakomöronen..men jag tänkte ändå titta på de och läsa om de..
Men så fick de bli borago istället..hehe..för skorv ..inte för att han har så mck men..så träffade jag rosa där inne och glömde bort den andra så blir de inte bättre under helgen så får jag gå upp till apoteket till veckan..

Rosa blev iaf med på en espresso =)
trevligt trevligt..

Anders va så go förut och förklarade för Bobby att tv apparaterna betyder mest av allt för honom.. FAST efter mig och Max!!
nu så ligger Mackan och sover iaf..men de rycker mck i han så han vaknar säkert snart..hehe
men han sov från 9.30 till 12.30 förut och somnade kanske 14.40 nu..så de är inte dåligt..


tjooo

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahha!! Så du du och Max betyder med än tvapparaternna iaf :D Va gulligt de lät ;)

2009-03-13 @ 18:56:58
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback